Första solbrännan!

Igår var jag och Malin med mamma och Oscar och Victor i Arkösund.
Vilken mysig dag vi i hade, vi solade och badade i havet till och med.
Jag och malin insåg ganska snart att vi kunde vänta med barn det var trots allt
ganska krävande att passa barn det är ju så jäkla tjatiga.
Vi lyckades även bränna oss lite trots att vi hade solskyddsfaktor 10, snacka om att
solen är stark i skärgården.

Malin sov hos mig i söndags för att hon och Aaron hade bråkat,
vi hade det jätte mysigt var o spelade minigolf och kollade på
heartbreak hotel! Nu är de sams iaf, det är skönt, dom är så roliga när de bråkar!

I kväll ska jag först träna fotboll sen kanske jag ska dricka vin med Johanna och Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0