Fuck I hate mondays!

Då var det måndag igen, usch och blä!!!!!
Sista rycket i skolan nu.

Helgen var kul hade det jätte trevligt hos Carro sjöng singstar och drack vin.
Sen åkte jag till bomull inte helt illa där heller.

Den här veckan är den värsta av de värsta.
Jag har sjukt mycket att göra i skolan, skulle behöva sitta 10 timmar om dagen.
Banken vill att jag ska jobba varje dag då det är kris på varenda kontor.
Jag ska jobba på 7/11 4 dagar den här veckan.
Sandvik vill att jag ska jobba där i helgen.

Så säger jag till alla att jag kan jobba nästa vecka då skolan är slut och allt.
Tror ni att det är någon som behöver mig näste vecka eller, NAE!
Så när man inte kan det är då de ringer as always!!!!!!

Nu ska jag återgå till mitt underbara plugg

Kommentarer
Postat av: bex

Oj låter sjukt jobbigt, men det klarar du som alltid! Då blir det lite ledighet nästa vecka=) Saknar dig!

2009-05-25 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0