Mysigaste natten på länge......

Då har jag vaknat i den lilla byn Svalöv  i mitten på Skånes hjärta.
Igår kväll när jag gick och la mig kände jag lite lätt hemlängtan till min mysiga lägenhet.
Men i natt fick jag sova med Oscar och han var så himla gullig. Han bara kom närmare och
myste mig hela natten, jag kände mig nästan som en mamma.

Annars är det en underbar morgon i Svalöv idag ska det bli 22 grader och sol. Nu är diskussion
om vi ska åka till busfabriken eller djurparken och jag vill inte åka till nåt av det. Jag känner mig
som en snorunge men jag tänker inte lägga 200 spänn för att se några skitna djur.


Nu blir det en powerwalk i det underbara Svalöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0