Nu är dags att vara lycklig!

Sluta deppa och tänka positivt så tänker jag börja min torsdag!

Det har regnat i flera dagar och jag har blivit allmänt deeppig, men nu är det slut med det.
Det är bara jag som kan göra mig själv lycklig ingen annan jag kan inte skylla på nån annan..
Ingen idiot till kille eller andra dryga människor ska stå ivägen för min  lycka.

Har även tagit en promenad nu på morgonen, gick runt strömmen helt underbart!

(Förlåt att jag inte har bloggat på 1 mån finns flera anledningar till det men nu är jag back ! )

Kommentarer
Postat av: bex

Jess is back, I love it! Hoppas du blir ännu gladare när jag säger att jag kommer hem 19 juni o stannar ända till 28! Det är jag iaf..

2009-05-07 @ 23:13:39
Postat av: bex

Jess is back, i lovin it! Hoppas du blir extra glad när jag säger att jag kommer hem 19 juni o stannar ända till 28! Det är jag iaf.. Puss

2009-05-07 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0