På väg hem.....

Sitter i bilen på väg hem från Skåneland klockan är 9.25 och det spöregnar ute.
Kan passa på att tacka mobilt bredband, jäklar vad nice det är. Internet funkar verkligen jätte bra,
så jag kan plugga lite och även surfa mycket bra!!!
Dagarna i Skåne har varit underbara och väl behövda. Jag har pratat i telefonen 2 gånger och då
var det inte ens jag som ringde och så har jag fått ett sms. Det är så skönt att bara fåra stänga av omvärlden
och bara vara. Varje gång som jag kommer ner till Svallöv så är det som om att komma till en oas.

För övrigt har jag tänkt och funderat på lite saker i livet exempelvis:
         
                   *Om jag någon gång får barn kommer man verkligen att älska dem mer än livet?
                  Jag har så svårt att se mig älska mina barn mer än mig själv.
           * Om jag inte kan få barn så vägrar jag att adoptera, ni ska bara veta vilket helvete det är.
            Min kusin har stått i kö i över 3 år och hon vet fortfarande inte när de får ett barn, allt
        som de har gått igenom för att få ta hand om ett barn är otroligt.
    *  Annars har jag kommit på att jag verkligen tycker om min släkt de rockar fett!!!
* Sist men inte minst har jag kommit fram att jag älskar min lägenhet, jag har haft lite hemlängtan
  jag trivs nog iaf ganska bra med att bo själv.

Jag ska verkligen lära mig att uppskatta mitt liv för det är underbart!


I kväll blir det fest till tusen Carro ska ha lite födelsedagsfest. Jag tror nog allt att det kan blli en riktig mysig tillställning.
Får se om jag kommer att gå ut, men jag känner ju mig själ och det är ju sällan som jag inte går ut.
Jag tycker verkligen att det är sjukt kul att gå ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0